مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:352021-12-22پزشكي

درمان های پیشرفته سوختگی با به کارگیری علوم بین رشته ای


رییس مرکز آموزشی و درمانی ولایت رشت، با بیان اینکه سوختگی پنجمین علت از کار افتادگی و فوت است، گفت: استراتژی های نوین درمان در دستور کار مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد تا خدمت رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان و آسیب دیدگان انجام شود.

- ایسنا/گیلان رییس مرکز آموزشی و درمانی ولایت رشت، با بیان اینکه سوختگی پنجمین علت از کار افتادگی و فوت است، گفت: استراتژی های نوین درمان در دستور کار مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد تا خدمت رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان و آسیب دیدگان انجام شود.

دکتر محمدرضا مبین در جمع خبرنگاران، با اشاره به روز ملی پیشگیری از سوختگی در اول دی، اظهار کرد: ما از جمله کشورهایی هستیم که در زمینه سوختگی تعداد بیماران بسیار بالایی داریم و میزان شیوع سوختگی در ایران از میانگین جهانی بالاتر است.

وی با بیان اینکه سوختگی پنجمین عامل مرگ و میر و از کار افتادگی در ایران است، افزود: به طور متوسط سالانه بین 300 هزار تا 400 هزار نفر در کشور دچار درجات مختلف سوختگی شده که از این تعداد به صورت میانگین در حدود 27 هزار نفر در کشور جان خود را از دست می دهند.

رییس مرکز آموزشی و درمانی ولایت رشت، به نقش پیشگیری، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه حوادث سوختگی اشاره کرد و یادآور شد: رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان های پیشرفته سوختگی با به کارگیری علوم بین رشته ای

درمان های پیشرفته سوختگی با به کارگیری علوم بین رشته ای